Hem fet un claustre pedagògic dinamitzat per l'equip impulsor en 7 grups de 7 persones. Cada grup va extreure unes conclusions que vàrem posar en comú.
Va consistir en quatre activitats:
a) Lectura individual dels 7 principis i selecció d'una paraula clau, que va servir per recordar-los millor i fer les activitats següents.
b) Si treballem els principis o no els treballem de manera individual: escriure la paraula en un post-it verd o vermell
c) Si el centre en general té assolits els principis. Dinàmica del camí: posar els post-it a un dibuix del camí fet a la pissarra
d) Si els recursos digitals ens ajuden en l'assoliment dels 7 principis: dinàmica de la diana
Conclusions: de les reflexions fetes va quedar patent que els punts més febles són el de motivar l'alumnat (tenir en compte els seus interessos i emocions) i el de l'esforç.
Penso que els dos principis estan molt relacionats. Si l'alumnat troba més sentit a allò que està fent, és molt probable que s'esforci més.
Respostes