Aquesta dinàmica, liderada per l’equip impulsor, tenia com a objectiu generar equips de treball horitzontal per equip docent de nivell a principi de curs.

 

Varem generar 4 sales, una per nivell docent, i es varen repartir post-its de tres colors diferents. 

  • Verd: si el treball horitzontal estaria relacionat amb APS
  • Blau: si el treball horitzontal  estaria relacionat amb COOPERACIÓ-UNICEF
  • Taronja: si el treball horitzontal era de lliure elecció per part de les matèries implicades.

 

En el passadís on donaven les 4 sales estaven col·locats 4 suros, un per nivell educatiu i per trimestre,  on el professorat penjaria allò que tenia programat per treballar de manera horitzontal. 

 

La dinàmica es va presentar de la següent manera:

  • 10 minuts (haver acabat a les 2:15/20): INTRODUCCIÓ ( explicar treball horitzontal, banc d’hores, i serà necessari explicar que si es requereix un suport.
  • 15 min (2.20-2.35), pel post-it: indicar què és vol fer, a quin nivell, temporització, assignatura: professorat implicat, pensar en afegir si necessitam suport. 
  • 20 minuts: converses (donar llibertat perquè es puguin establir converses entre els membres que puguin col·laborar o treballar junts) i emplenar en graella digital. 

Material i recursos:

  • A cada sala dues persones de nosaltres on es va explicar l’estructura de la sessió

10497941252?profile=RESIZE_710x

 

10497941657?profile=RESIZE_710x

 

L’experiència va ser molt positiva ja que es va crear un ambient molt motivador i es varen generar molt de matrimonis de manera espontània a tots els nivells. No esperaven per res una resposta tant positiva de la dinàmica. 

Has de ser membre de Xarxa del Programa de Millora i Transformació per afegir comentaris!

Join Xarxa del Programa de Millora i Transformació

Enviar-me un correu electrònic quan em contestin –