Aquesta dinàmica la vàrem fer a nivell de claustre, ja que al nostre centre tenim bastants interints i, en aquest moment bastants de practicants i la nostra intenció era encetar converses enriquidores per a tots i totes.
El passat dimecres dia 18 de maig al CEIP Sa Bodega vam celebrar una jornada amb famílies. Actualment estem enmig de la revisió del Projecte Educatiu de Centre. Davant de la transformació del Centre es va veure necessari escoltar les veus de les fam
Al Ceip Son Juny volem compartir els petits avenços que hem fet gràcies a la visualització del video “Els encants”. Després de la visualització d’aquest video en un claustre pedagògic varen sortir moltes inquietuds comuns, així com la necessitat de f
Des de l'IES Baltasar Porcel ens agradaria compartir la nostra experiència de la transferència al claustre de la dinàmica dels set principis de l'aprenentatge. L'equip impulsor va relacionar-la tot d'una amb els reptes de centre que varen sortir a
Aquesta dinàmica, liderada per l’equip impulsor, tenia com a objectiu generar equips de treball horitzontal per equip docent de nivell a principi de curs.
Varem generar 4 sales, una per nivell docent, i es varen repartir post-its de tres colors difer
Es va informar a les reunions de cicle que tots els membres del claustre que havien de visionar els documentals (Escola Els encants Most likely to succeed), per al claustre convocat. Es va fer la dinàmica de la peixera amb les preguntes: Què he vist
Les reunions setmanals de l’equip impulsor de l’IES Joan Maria Thomàs són espais de debat profund i enriquidor on, des de l’esperit crític i l’afany de millora constant, els 22 membres que el formam (la diversitat queda garantida) compartim inquietud
Hola companys/es. Després d'haver donat els deures al Claustre de veure la pel·lícula/documental model centres High Tech High, el que vàrem fer va ser reunir-nos presencialment tot el Claustre per tal de dur a terme una dinàmica de reflexió a partir
Després d'haver adaptat la dinàmica sobre els 7 principis que vam fer a la sessió de xarxa al nostre equip impulsor i haver-la portat a terme entre nosaltres, vam acordar que faríem dues accions de transferènia al claustr
Bon dia! Vos volem fer arribar un petit recull de tot allò que anam treballant a la nostra escola a partir de les sessions de xarxa de PMT. En aquesta infografia podreu veure, per una banda, els claustres pedagògics i per una altra, les reunions amb
Hem fet un claustre pedagògic dinamitzat per l'equip impulsor en 7 grups de 7 persones. Cada grup va extreure unes conclusions que vàrem posar en comú.
Va consistir en quatre activitats:
a) Lectura individual dels 7 principis i selecció d'una paraula c
Durant els darrers mesos hem introduit els 7 principis d'aprenentatge en el nostre centre.
A les reunions de l'equip impulsor vàrem fer la dinàmica de les imatges i després la ferem a un Claustre Pedagògic. Varen sortir unes reflexions tan precioses
Hem començat a dur a terme la dinàminca del debat socràtic. Ho feim a cada un dels cicles de Primària per separat perquè tot el Claustre és molt nombrós. Els mestres que estan dins el cercle que han d'intervenir ho fan a partir d'una pregunta que se'
*Claustre pedagògic: en grups reduïts vàrem fer una formació per conèixer i treballar els 7 principis de l'aprenentatge. A continuació, tenim una presentació d'això que vàrem fer al nostre centre per conèixer que fem correctament i
Durant aquest segon trimestre hem portat algunes dinàmiques de PMT a l'escola de diferents formes. Algunes directament en claustres virtuals i d'altres per veure'ns una mica més, en forma de cicles pedagògics, una manera nova de trobar-m'hos que hem